Friday 13 January 2017

[ Review ] Power 10 VC (vitamin C) Effector [ It's Skin ]



[ENG] / ျမန္မာ လို  review အတြက္ ေအာက္ကို scroll down လုပ္ပါ ^-^

[ENG][ ျမန္မာ ]



Hello weekend (๑◕ฺฺܫฺ←๑ฺ) 
I want to share my experience of using  Power 10 VC (vitamin C) Effector from It's Skin. Power 10 series are best seller in It's Skin. For me I decided to use VC from power 10 according to Beauty adviser and my research. Me and my sister wanted to glow our skin like korean and japanese (;^◇^;)ゝ..

မဂၤလာပါ ~
ဒီတေခါက္မွာ It's Skin ကထုတ္တဲ့နံမည္ၾကီး Power 10 formula series ေတြထဲက  VC (vitamin C) Effector ရဲ့ review ကို share ေပးခ်င္ပါတယ္ Power 10 formula series က ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုး products ေတြပါ၊ ၂၀၁၃ မွာစထုတ္ၿပီးေနာက္ပိုင္း popular ျဖစ္လာပါတယ္ product ၁၃ မ်ဳိး ေလာက္ရွိလို႔ ကုိယ္နဲ႔သင့္ေတာ္မဲ့ product အမ်ဳိးအစားကိုေရြးသံုးလို႔ရတာေပါ့😊 colour နဲ႔ alcohol ေတြမပါဝင္ပါဘူး၊ အမကေတာ့ အသားအေရၾကည္လင္ၿပီး glow ျဖစ္ခ်င္လို႔ VC effector ကိုေရြးခ်ယ္လိုက္ပါတယ္. BA ေတြရဲ႕ advice ရယ္ ကိုယ့္ own research ရယ္ေပါင္းၿပီး ေရြးလိုက္တာပါ၊

This one contains vitamin C and other glowing ingredients. It came with hard glass bottle with plastic cover . I purchased the small bottle. They also have bigger size. I might purchase the big bottle for next purchase :D

 VC က Vitamin C ပါ၊ Vitamin C ကေတာ့skin ကို  brightening ျဖစ္ေစပါတယ္ အမာရြတ္တို႔   ေနေလာင္ဒဏ္ေတြကို faded ျဖစ္ေစပါတယ္ . VC က vitamin C နဲ႔ပဲအဓိကပါ ေနာက္ၿပီး အျခား skin ကို brightening ျဖစ္ေစမဲ့ ingredients ေတြပါ ပါတယ္ ၊ သူက serum လိုမ်ဳိးပါ အရမ္းအပ်စ္ႀကီးမဟုတ္ဘူး VC က နဲနဲ sticky ျဖစ္တယ္ တခ်ဳိ႕ ဟာက်ေတာ့ watery type တဲ့ ၊ packing က glass bottle နဲ႔ပဲလာပါတယ္ အျပင္က plastic coated နဲပါ ၊ ဒီဟာက 30 ml ပါ size ႀကီးလဲလာပါတယ္ ၊ 









 My sister and I are sharing for this bottle. I used already 1 month but not in everyday. I use twice a week at night time. There is not SPF so can use day and night. Anytime you want ^-^ . It's like serum and a bit watery type. Smell like lemon . I like that kind of smell. It gives me fresh ~ .~

အမကေတာ့ ညဘက္ ၁ပတ္၂ႀကိမ္ အသံုးျပဳပါတယ္၊ dropper နဲ႔ တစ္ႀကိမ္ဆုိ အမ face နဲ႔ ok ပါတယ္ 😍😍 sleeping mask လို သံုးတာေပါ့ ၊ေနာက္ေန႔ နံနက္က်ေတာ့ မ်က္ႏွာေလးၾကည္လင္ၿပီးလာပါတယ္ 😙 အနံကလဲ lime လိုမ်ဳိးသင္းသင္းေလး fresh ျဖစ္တယ္ ၊ ၁ ဘူးလံုးကုန္ရင္ ပိုၿပီး သိသာပါမယ္၊ skin care ကလဲ  ၆လ ေလာက္သံုးၾကည့္မွ result သိမွာပါ ၊ အခုေတာ့ သံုးတာ ၁လ ေလာက္ရွိပါ ၿပီ ၊ ညီမ၂ေယာက္မၽွသံုးေတာ့ ၃လေလာက္ေတာ့ အသံုးခံမယ္ထင္တာပဲ😁😁 
price လဲ အေနေတာ္ပဲ သံုးရတာလဲ အဆင္ေျပတယ္ဆိုေတာ့ ေနာက္လဲ ဒီ VC ဆက္သံုးျဖစ္မယ္ ထင္ပါတယ္ 




Before & After ~ It will not get oily and thick texture after you apply it. It gives skin soft when you apply it. I use it for only night skin care. My skin become glow and a little bit light at the morning. I think my skin will get more lighter when i finished the whole bottle.
( I will update it when i use for day time and finish the bottle )


I recommend if you want your skin lighter and glow as natural, you should try this , maybe small size (ó㉨ò)ノ♡

Thank you for reading my review ..See you soon ~  xx

Repurchase again ? Yes
Package : 4/5
Smell : 5/5
Effective : 5/5







No comments:

Post a Comment